dinsdag 27 januari 2015

Aanvulling quest 0

Het toeval wil dat we vandaag tijdens de studiedag van het team Maatschappelijke Zorg ook met kwaliteiten bezig zijn geweest. Het team is in kaart gebracht door middel van de theorie van Gaves. Met behulp van het kleurenschema werden eigenschappen en kwaliteiten van teamleden omgezet naar een kleur (of combinatie daarvan). Zo werd inzichtelijk dat teamleden elkaar kunnen aanvullen of juist kunnen versterken zowel positief als negatief.



Mijn kleur was groen met een vleugje oranje. Kwaliteiten die hierbij horen zijn: betrokken, hulpvaardig, sociaal (groen) ondernemend en effectief (oranje)
Deze eigenschappen vonden mijn collega's goed bij mij passen. Ik merk zelf dat ik eerst heel goed bij groen paste, maar dankzij de studie ga ik ook de oranje kant op. Collega's herkennen deze ontwikkeling.

1 opmerking:

  1. Wat mooi dat je die ontwikkeling ziet door het volgen van deze studie. Leuk om eens met je samen te werken! Game on!

    BeantwoordenVerwijderen