maandag 26 januari 2015

Quest 0 Individuele opdracht

In de onderstaande afbeelding zijn mijn kwaliteiten weergegeven. Deze kwaliteiten kan ik inzetten bij LA4. Hiermee kan ik mijn Leerteam van dienst zijn. Ik ben heel gemotiveerd omdat ik LA4 graag wil halen en de MLI wil afronden binnen dit schooljaar. Vanuit de Belbin teamrollen ben ik een groepswerker. Ik kan goed samenwerken en ben hulpvaardig. Maar daarnaast kan ik ook onderdelen zelfstandig uitwerken en voel ik me daar erg verantwoordelijk voor. De kwaliteiten die ik heb gekregen van klasgenoten zijn ICT geletterdheid, sociale en culturele vaardigheden en communiceren. Het maken van prezi's, websites, blogs enz gaat mij gemakkelijk af. Daarnaast maak ik veel gebruik van digitale tools in de klas. Zoals Answergarden, Mentimeter, kahoot, Tackk, Smore enz. Daarbij deel ik deze kennis ook graag en wil ik andere hier ook mee bekend maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten